tirsdag 10. mars 2009

Fekk forresten ei anna utfordring, frå Kristine her ein dag kom eg på. Den var ganske enkel, så tek den i samme slengen..
  • Finn fram til den 6. mappa di med bilder
  • Ta det 6. bildet
  • Vis det og fortell litt om hendinga då dette bildet var tatt
  • Gi utfordringa vidare til 6 andre


Måtte flire litt no når eg såg kva bilde det blei.. Dette er altså Frank, min kjære.. Hehe.. Er iallefall 20 år gammalt dette bildet. Når vi gifta oss i haust samla eg saman det eg kunne får tak i av gamle bilder, la dei inn på data og laga ein bilde-presentasjon med musikk og tekst. Vart ganske bra! Frank vart iallefall overraska! Han viste nemmeleg ikkje at eg hadde gjort det...
Historia bak bildet ellers veit eg ikkje så mykje om, utanom at han var ein skikkeli grisunge! ;)
Denne utfordringa trur eg mange allereie har tatt, men om du ikkje har tatt den.. så kom igjenn!! :)

3 kommentarer:

Kristine sa...

Kor en griseonge;) Hehe, kjekt du teke utfordringa. Ser jo foresten veldig godt ken Adele e like. Akuratt same auene som Frank;)

Solveig sa...

Ej veit.. dei e veeeeldi like! ;) Både på utsjånad å like flinke å grise.. hehe...

Anna Lisa sa...

hehe....artig bilde :)

Eg går å lure på om eg skal ta meg en tur opp i frikyrkja på fredag på småbarnstreff. Håpa du er der da:) Men er ikkje 100% sikker ennå om det blir. Tar det på sparke heller. Driver å går rundt vatnet på formiddagen så hadde kansje tenkt meg en tur opp dit etter en trimmtur rundt vatnet :)
Sjåast kansje!!
Ha en fin dag!!
Klem