fredag 19. desember 2008

Utfordring og utmerking

Ingrid har gitt meg ei utfordring, og den tek eg! LETT! Ikkje så spennande kanskje.. men her kjem den iallefall:

4 jobbar eg har hatt:
1. Avløysar heime på garden på Rovde (jada.. berre flir! Eg var aldri den som hadde mest interesse av dette, men eg var ein reser å jamne silo iallefall!)
2. Selgar på Møbelringen på Åheim. Jobba der ein sommar for leeeenge sidan.
3. Jobba på ein cafe på Sheetland ein sommar, også maange år sidan.
4. Blomsterdekoratør. Har jobba og er framleis ansett på Aarflotblomster.

4 filmar eg kunne sett oppatt:
(Er ingen filmsjåar eigentleg.. og ser dei sjeldan to gongar.. så nå må eg tenkje..)
1. Tre nøtter til Askepott (høyrer jula til..)
2. Dirty Dancing
3. Istid
4. Ten things I hate about You

4 plassar eg har budd:
1. Rovde. Heile min barndom og litt av ungdomstida mi.
2. Volda. Ja.. flytta hit når eg var 16. Og har her blitt verande.. Første plassen eg budde var i Anders Vassbotn vei i ein mørk og GRUSOM kjellar.
3. Volda ja.. Hamnegata (oppe på trening-volda senteret). Budde der eit år før me flytta bort i storgata (oppe på politistasjonen. Budde der og eit år.
4. Og Volda igjen.. Hagen 6. Her bur eg no og trives godt! :)

4 Tv-seriar eg likar
1. Greys Anatomi
2. Frustrerte Fruer
3. CSI
4. Eg ser MYKJE TV.. men no står det heilt stilt her.. ser veldi mykje "reality". Jakten på kjærliheten, ungkaren, unge mødre, 71 grader nord, dansefeber.. og det var berre nokre av dei eg ser på! *kremt..*
4 stadar eg har vore på ferie:
1. San Torini
2. Praha
3. Sunny Beach
4. Zakynthos
4 websider eg er innom dagleg:
1. Bloggen
2. Facebook
3. Hotmailen min
4. VG
4 stadar eg ville ha vore no:
(berre for å få avklart det så vil eg ikkje vær nokon anna plass no med jul... men ellers på året må de bli desse stadane..)
1. Shopping tur til storby (Praha f.eks)
2. Spa på Alexandra i Loen
3. sydentur med familia mi
4. på hyttetur på Strynefjellet
4 stykk eg sender denne vidare til:
1.Synnøve (Livets Landeveg)
2. Trude ( The Vindfjell family)
3. Sigrun (Familieliv)
4. Ellers trur eg dei fleste andre bloggarane som eg veit har tatt utfordringa.. så stoppar der..
Så har eg fått meg ei utmerking til! Supert! Tusen takk Ingrid! :)
Reglane som følger denne awarden:
Ein skal gi den vidare til 5 nye, som igjen skal gi den vidare til 5 andre. Du skal linke til den du fikk den frå og til dei du gir den til.. Og gi beskjed til dei du gir den til.
Skriv i tillegg 5 ting du er avhengig av.
1. Ungane mine og Frank
2. Mat
3. Søvn
4. Pengar
5. Mobilen min
Vart sakleg denne lista mi.. men sånn er det! :)
Denne gir eg vidare til Trude, Camilla, Synnøve, Sigrun og Anna Lisa.
Koselege bloggar som eg likar å følge.. :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Avløysar på garden? EJ LER HØGT!!!!
Per Olav