søndag 14. desember 2008

Strålande!

Har hatt ei strålande helg med mange høgdepunkt! For å korte litt ned må eg berre ta med nokre av dei. Fredag var eg og mor på julekonsert i Volda Kyrkje, med Rein Aleksander og Elisabeth Andresen. Eg har ikkje mykje erfaring, trur ikkje eg har vore på nokon profesjonell kyrkjekonsert før faktisk. I allefall ikkje som kan samanlignast med denne. Det var mektig! Faktisk ubeskriveleg!
For å nevne nokon av høgdepunkta:

-Ave Maria
-Kling no klokka.
-Drummer Boy
-Let it snow
-You Raide Me Up
-Ave Verum Corpus
-O helga natt (ikkje minst!!!)
Det var fredag ja. Laurdag var eg i kyrkja då også faktsik. Men då for å sjå Tonje og Thomas si vigsle. Dei var så fine!!! Og det var så rørande.. tok til tårene mange gongar faktsik!
GRATULERER!! Ønskar dokke ALT GODT!! :)
Og på kvelden baka eg hardingar! Jada, du las rett.. Veslemøy gav meg rettleiing. Og det gjekk overrakande nok veldi bra! Om ikkje alle var like fine, var smaken god. :) Og det var kjekkt. :)
Idag skal vi på middag med tanta mi. Blir koseleg tenkjer eg.. :)

Så var det denne awarden som eg har vore så heldig og fått! :) Den kjem her:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET -nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! "


Som Camilla skreiv så er det faktisk ikkje så lett å finne 8 nye og gi denne vidare til. Er ikkje så "bereist" her i blogglandi! (...enda iallefall). Så eg velgjer å gi den vidare til 4. Men dei andre står sjølvsagt fritt til å gi den til 8 andre! :)

Eg velgjer å gi den til: Anna Lisas hjerteblogg, Livetslandeveg, Ingrid og Familieliv.
Gratulerer!

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Tusen Takk Solveig!! Denne tar eg imot med eit stort TAKK!!! Så snillt av deg å tenke på meg :)
Eg har tenkt på at eg har lyst til å trille en tur en dag. Lyst å vere med? Send meg beskjed om du har lyst. Så kan vi finne en dag det passar.
Ha en fin søndag!!
Klem

Livets landeveg sa...

ååå, tusen takk skal du ha!:) de va skikkelig koselig!

Livets landeveg sa...

Hei!
Ligge noke til dej på sida mi :D