tirsdag 16. desember 2008

Besøk av nissen



Ja, her i Solveigland har nissen allereie våre! Og eg fekk akkurat det eg ønska meg!!! Er så fornøgd! Og no er du kanskje spent på kva gullimantar eller anna stas det er?? Joda, nytt kjøleskap faktisk!!! :)


185 høgt med eit haaaaav av plass!! So no kan det handlast inn til jul her! Å gå frå eit lite kombiskap på 145cm, der ein 1/3 er frysar, blir dette LUKSUS! :)
Å kor eg gler meg til å fylle det til jul! :)
Stilig er det og.. ;)
Så har eg fått meg endå ein award!
KJEMPEKJEKKT!!!
Tuuusen takk Synnøve!

Det sto ikkje noko utfordring eller noko om kor mange eg skulle sende denne vidare til. Men eg sender den iallefall vidare til Ingrid, Camilla og Sigrun.

4 kommentarer:

Nunne sa...

GRATULERE MED NYTT KJØLESKAP!
Det er sånn vi gjør det til jul,istedet for julegaver til hverandre, mannen min og jeg. Vi kjøper noe vi trenger til huset!

God advent videre!

Sigrun Kristine Nordahl sa...

Grattis me kjøleskap ;) å takker for utdeling av disse awardane... ej he kje hatt tid å sett mej inni kor ej "henta" dei ;) fe sjå i jula heheh:)

Livets landeveg sa...

ååå, heldiggris! skulle ønske ej me hadde de! :)

Trude sa...

Det der var no litt av et kjøleskap... Kan du sende dinna nissen hit også eller. Flott blogg du har...