tirsdag 9. desember 2008

Litt jul

No byrjar det å bli litt jule her i solveigland. Har pakka opp litt iallefall, og begynt og ordne litt i heimen.. Og det syns eg er stas. Men eg merkar det at det er ikkje heilt det same som før. No tenkjer eg meir praktisk enn dekorativt. Slik blir det når ein har to små. Dei bur her dei og, og det viser igjen! Tenkte eg skulle byrje med å vise det første rommet idag. Det rommet som ein først kjem inn i. Ja, gangen! Ein lang, trist tarm.. med grusome dører! VIL HA NYE! skifta døra inn til badet når me pussa opp der i sommar.. Hadde tenkt å ta dei andre og. Selfølgeleg! Men økonomien stoppa der.. Men kjem! Og så vil eg ha nye lister..
Desse bilda har svigermor mi måla. Ho er kjempe flink! Ein kunstnar faktisk. Men ho har det som hobby, og det til stor glede for meg! Har huset fullt i flotte kunstverk. Skal vise fram fleire etterkvart tenkjer eg. Dette fekk eg til bursdagen min i fjor.




Du finn ikkje mykje englar og nissar her i Solveigland. Men hjerter og stjerner er her mykje av! Og helst skal det være natur. Kvistar og konglar får eg aldri nok av! :) Er ikkje mykje som bleinkjer her nei..

Desse kongle kjeglene er eg så glad i! Har hatt dei i mange år, men varierar litt på dekoren.
Kanskje det blir vist fram mier av jula her i solveigland etterkvart...
Litt usikker på kva eg og Hallvard skal ta oss til med idag. Det står mellom å starte på julehandelen, evt bake julemannar (boksa er snart tom!) ein gong til.
Ha ein fin dag!





1 kommentar:

Anna Lisa sa...

Du er flink til å pynte. Og veit kva du vil. Så klart er du flink som også er blomsterdekoratør:) Profesjonell du ja:)

Takk fr fine ord til meg ang mormor sin bortgang. Kjenner eg har vore veldig lei meg og nedfor i det siste. Vet ikkje om eg makta å kome på gruppemøte 17 des pga då er det begravelsen.. Tror eg blir heime og tar det med ro den dagen... Skal ringe til helsestasjonen og snakke med dei.
HA en fin dag Solveig, og kos deg og nyt advent.
Klem