søndag 22. februar 2009


I går var eg og ungane på Amfi. Runhild og ungane, og ei anna venninde hadde avtalt å treffes. Det var barnas-dag, med diversse opplegg for dei. Ansiktsmaling, klovn, ballong-mann og levande musikk. Alt låg altså til rett for ein kjekk dag. Og det vart det også.. Ungane kosa seg.. :) Litt hektisk til tider. Men er ikkje anna å vente med ein barne-flokk på 7. Adele og søskenbarnet, Johannes kviler seg litt i vogna.. Veldi fasinert av ballong-mannens kunstar.. Adele måtte låne tutten til Hallvard så ho fekk kvilt seg ei stund før neste økt.. ;)
Hallvard fekk seg og ballong. Rød i kinna og klar for å fare heim og sove litt ja! Stas med tante-kos.

"Godingane".. Under det litt hektiske kafe-opphaldet kosa dei minste seg i vogna. Satt så fint og holdt hender. Skal nok bli gode leike-kameratar etterkvart desse søskenbarna.
Det blir ikkje så ofte vi tek oss tida (eller ork) til å fare på handle-senter og slikt.. Dei gongane eg har gjort det, ender eg som regel opp med same resultat. At det er mykje som er veldig mykje kjekkare både for mor og barn! Pjuu... litt travelt med så mykje folk og styr. Men inni mellom er det greit.. Gjekk veldig fint i går iallefall! :)
Eg var i 50-års lag i går. Eller 25+25 då.. To venniner som feira. Var kjempe kos! Takk for ein strålande kveld! :) Så idag fekk eg sove leeeeeeeeenge!! Vokna av meg sjølv kvart på 12!? Har ikkje sove så lenge eg kan huske på mange år.. Heeeerlig? JA! :) Idag skal vi berre kose oss heime og slappe av.. Skal straks begynne på middagen! :)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Kjekt dokke kosa dokke i går:) Tuva var der også saman med faren sin. Og fekk ballong :)
Ha en fin kveld
Klem

Anonym sa...

Å so kos:)Ej hadde desverre ein med spysjuka,så ditta fekk me desverre ikkje med oss.Ej e visst litt bortskjemt ej..fe sove til 12 stadigt vekk om ej treng det.Men me he ofte kvar sin dag i helga å få sove lenge(også he me jo berre ein og)Håper du får ei flott veke:)Klem frå Gunnhild:)

Solveig sa...

Bruka å gjer det slik vi og.. Så er ikkje det det har stått på. Eg har berre ikkje klart å sove lenge! Maks til kl 10.. Er faktisk Frank som står opp med ungane her i helgene, å no klarte eg endeleg å sovne igjen etter at dei andre var stått opp! Deili.. ;)
Gjekk ikkje glipp av det heilt store Gunnhild.. ;)
Ha ei fin veke du og!
Klem