søndag 15. februar 2009

Bloggen min i avisa

Som mange har kanskje har fått med seg, har lokalavisa i Volda presentasjon av ein blogg kvar laurdag. Og denne laurdagen var det min blogg som vart vist..
Var veeeeldi skeptisk når eg første gong vart spurd. Min blogg??? Er det noko å skrive om?.. Dei andre bloggane som er blitt vist før, er "vel-etablerte", flotte bloggar! Så eg sjønte ikkje heilt kva min blogg hadde i avisa å gjer.. Men etter litt overtalelse sa eg ja.
Så slik såg altså midt-sidene ut...

Og overskrifta, som ho som skreiv stykket hadde valgt var, som de ser; "Pussar støv av nynorsken". Hjeeeelp!!! No må eg altså passe på å skrive rett nynorsk her... får litt angst! Men det er sant som ho skreiv i artikkelen at eg er blitt ein håplaus dialekt-skrivar.. Så for å byrje å bruke nynorsken min, var dette ei god annledning til det.. :)
Så no er altså bloggen min "lokal-kjend"... litt skummelt! Men vi får sjå.. Hittil har responsen berre vår positiv. :)
Spent på kven som er neste mann ut..?

5 kommentarer:

Elisabeths Ingeborg sa...

Eg tykte at skriveriet om bloggen din i avisa var inspirerande! Det var nok grunnen til at eg heiv meg rundt å laga ein ny blogg, og med 5 bud om ein betre blogg.
Du har mange fine bilete i bloggen din som gjer andre ivrige på å kike innom bloggen din igjen;)
Fortsett med det gode arbeidet Solveig;)

Anonym sa...

Ska sei. Kjendis du altså.. Ja, no e det berre å leite fram den gamle nynorsk ordlista her.. (eller ligge den på kottet bak gamlerommet på Rovde kanskje?) Må spare på innlegget, ej he veldi lyst å lese det :)

Klem

Livets landeveg sa...

Inlegget vart verfall veldi vellukka synst ej!
No e ej kjempe lei av å pusse opp, å vi he egentlig ikkje begynt på sjølve oppussinga. Rekna med de blir 6 veke til vi fe flytte inn, so de e ei heil stund til.
Ja, muffins, å dei vart skikkelig gode :)

Anonym sa...

Kjempe kjekt å sjå bloggen din i avisa:)og ej ser ikkje etter nynorsk når ej går inn på den,så berre fortsett som du har,det er koseligt det:)Klem frå Gunnhild:)

Anna Lisa sa...

Kjempe fint stykke om ei kjekk blogg.
Ha en fin kveld
Klem