lørdag 14. februar 2009

Gode du... :)

Idag er kjærleikens dag.. Og om du lurar på kven som er det romantiske av oss her i solveigland, så kan eg skrive under på at det er iallefall ikkje er eg!

Min bedre halvdel derimot skårar stort på slike dagar! Og det var ikkje noko untak i år.. :) I år vart det full pakke med "stesja" rose med vase, kort og eit nydeleg krus.. :)


Inn i kruset står eit vers;
Jeg kjenner meg trygg og sikker når jeg er sammen med deg. Etter alt vi har opplevd sammen, vet jeg hvor høyt jeg elsker deg. Du er den personen som betyr mest for meg i livet mitt. En ting er sikkert. Jeg lover deg at jeg aldri går i fra deg. Du vil for alltid være i mitt hjerte!

Skal kose meg skikkeli når eg drikk av dette kruset ja.. ;)

I tillegg låg denne kameraten og venta på meg i bilen når eg skulle til å fare idag.. Den adopterte Adele med ein gong (var det planen kanskje?..) Også til slutt.. Sjå neste bilde! Frank i eit nøtteskall.. (han er over gjennomsnittet gla i krus..) og dette seier alt! :) Haha.. måtte flire litt av dette.. så sant, så sant!

Det var årets valentines-gåvedryss! Tusen tusen takk gode du.. :) Eg elskar deg!! :) No er ungane i seng og vi skal kose oss med god mat og sjå Grand Prix.. (super romantisk!.. men er ikkje så mykje anna å sjå på TV..)

Ha ein strålande kjærleikens kveld folkens!

Det skal eg.. :)

5 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Kjempe flotte gåver du har fått. Koppen og rosa. Nydelig!!
Ønska deg ein fin kveld vidare
klem

Anna Lisa sa...

Ja, vi skal iallefall på kontroll på onsdag. Tirsdag skal vi på Aase på kontroll m hoftene hans igjen. Travle dagar. Babybading på onsdag også...huff...lika ikkje når veken blir fulle av måting...lika å kunne kose meg med dagane heime. Men det går nok bra.
Ha fin kveld vidare
klem

Elisabeths Ingeborg sa...

Det er godt å sjå at andre blir tatt vare på ein slik dag. Eg trur at valentines dagen er den dagen i året då mannfolka torer å gjere noko, medan vi kvinnfolka kanskje gjer slike ting 364 dagar i året...Kva meiner du om det? :p
Klem Elisabeth

Unknown sa...

Så utrolig koselig av han da! :D Du er heldig altså!

Anonym sa...

oj,oj-ej visste at dinna vesle Frankeguten va noke spesielt-han va bitteliten ein gong for lenge sida.Det huska ej...Så koselig at han finn på sånt og at du set pris på det...fortset med det. Seier tanta som er kjempeglad i dokke alle fire.